Físicament no és cap " xollo"

dissabte, 16 de juny del 2007

Doncs no , estic cansada. Sembla que el meu estat natural sigui estar cansada i tenir son. Jo no sóc de dormir gaire, la meva hora habitual d’anar a dormir és sempre després de les 12 de la nit. I això de les migdiades , no sé què son.. o no sabia què eren…
Això abans d’estar prenyada , clar. Ara m’aixeco en mitja forma i vaig a treballar.
Treballo de mestra d’educació infantil . I si bé la majoria dels meus alumnes són encantadors i he de dir que la meva feina m’agrada , especialment a final de curs ,és una feina molt estressant. Tenim molta feina a avaluar , a preparar els informes, que avui dia , si no esteu en el mundillo, heu de saber que de numerets res, sinó que cada informe està format per unes 3 o 4 pagines plenes de frases personalitzades per a cada alumne. Després ve el tema dels àlbums. A la meva escola no tenim llibres, treballem en base a treball per racons, tallers i projectes que anem desenvolupant a partir dels interessos dels nens durant el dia a dia. Això és molt més motivador per a la mainada , però significa un piló de feina més per als mestres , especialment a final de curs quan s’ han de preparar els reculls de tot el que s’ ha fet. Si a tot això hi afegim treballar en mòduls prefabricats , amb una calor que ni us explico , i la pressió a sobre de acabar aviat perquè així que acabem ens hem de posar a preparar el trasllat d’escola ( ja que l’any que ve ens n’anem dels “barracons” a una escola nova ) us podeu imaginar que anem tots de bòlit!
I jo més.. Intento fer com tothom , al meu ritme , però com tothom , intento no aixecar pesos , però la resta de feina la faig igual , clar. No em sentiria bé si no ho fes així. Fem jornada intensiva. Els nens acaben a la una del migdia , i nosaltres en teoria una hora més tard. I això és en teoria , clar , perquè amb la feina que tenim ningú marxa de l’escola abans de les tres,. I després d’això hi ha que dina a l’escola i es queda a treballar i hi ha qui va a casa i s’ emporta la feina allà. En fi.. que qui no és mestre no s’ imagina el ritme que portem aquest dies. I això és poc compatible amb estar embarassada. Arribo a casa , m’assec al sofà i allà em quedo . Intento preparar-me un a mica de dinar i desprès em quedo clapada segur , sense proposar m’ ho faig migdiada cada dia! Intento fer allò que m’ han dit:
- Tu escolta el que et demana el teu cos.
Normalment em demana “ SOFÀ , SOFÀ” o bé “ DORMIR , DORMIR” . I ahir més, ahir tenia tots els mals, tenia mal de cap , mal de coll , son , ganes de vomitar , punxadetes i rampes al ventre.. crec que el que em demanava el meu cos era : “CAP DE SETMANA , CAP DE SETMANA“
Menys mal que era el dia just per escoltar-lo i fer-li cas .. avui he dormit unes 13 hores!! Que bé..Em sento molt millor . si aquesta nit faig el mateix començaré amb les piles carregades la setmana que ve. AIXSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS i això només és els començament ! Diuen que a partir dels tres mesos et comences a trobar molt millor. Espero que així sigui!

3 comentarios:

Psel00 ha dit...

Molt bé! Ja diuen que és normal que els primers mesos vagis a mig ritme. Són coses de les hormones, no? Això és signe de que tot va bé!

Anònim ha dit...

Pensa que també fa la calor, jo sense estar embarassada, aquests dies també em noto a mig gas, fins que els nostres cossos no s´acostumin a la calor no deixarem de tenir aquesta mena de cansament constant, i si a sobre estàs embarassada, doncs... més que més!

Vinga que les vacances són a la "vuelt de l´esquin"! ;) `Ànims!!!

Laura ha dit...

eii m'en alegro que malgrat les dificultats tot vagi sobre rodes!!!

He tornat al cyberespai personalitzat (sense deixar el fotolog evidentment)

http://dummaflicka.blogspot.com

Petonets!